Pensacola Fishing Forum banner

Netten uitwerpen

191 views 3 replies 3 participants last post by  SirLawrence  
#1 ·
Vissers, het is vele jaren geleden dat ik op het forum was en ik ben blij om terug te zijn. Ongetwijfeld is deze vraag in het verleden gesteld, maar zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij de maaswijdte en de voorkeursdiameter voor een werpnet voor aas zoals haring, enz. bij Fort Pickens of vanaf het strand, enz. te vertellen. Alvast hartelijk dank en blij om terug te zijn.

#3 ·
Hengelaars, het is vele jaren geleden dat ik op het forum was en ik ben blij om terug te zijn. Ongetwijfeld is deze vraag in het verleden gesteld, maar zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij de maaswijdte en de voorkeursdiameter voor een werpnet voor aas zoals haring, etc. bij Fort Pickens of vanaf het strand, etc. door te geven. Alvast hartelijk dank en blij om terug te zijn.
Hangt af van de grootte. 3 inch of minder heb je 1/4 maas nodig om ze niet te vangen. 3/8 maas ze moeten 5 inch of groter zijn. En dat is alleen de alewives monicure. Wat betreft de netgrootte, hangt het af van de diepte en het gewicht dat nodig is om snel genoeg naar beneden te komen om het aas dat je wilt te vangen en dat je kunt openen? Dat kan een 6, 8, 10, 12, 14 net zijn. Ik hou van 10 voet radius zware netten. Ik kan ze elke keer goed laden en openen zonder al het over de schouder vasthouden met je tanden in je mond en natte methoden. Bovendien passen een 10 voet 1/4 maas en een 10 voet 3/8 maas in een 5 gallon emmer. 1 inch gaten onder en zijkanten laten ze ook drogen.